Gara-gara viral bekas tunang kahwin lelaki lain, Azizi terima panggilan dari abang Kuza yang amat tak disangka-sangka



Assalamualaikum pada semua sain2 dan sahabat aku…
Aku nak tanya korang… apa perlu aku buat dalam situasi macam ni.??diam@apa?…
●●●Sain2 tu ejah Turun smeta..●●●nok bice Caro lagu mano..●●.

Aku terima satu Panggilan dari Keluarga Ex tunang aku…Nombr telefon 01……….
Ugup aku..Nak Pukol aku…

Abang nya cakap..**kalu jupo aku mapuh mu…**nate
Sebab gambar adiknya telah tersebar..gambar anok aku pun ado..((gambar Pegantin))
Dan ●●abang berkata●● kuza telah buat Report polis tentang Viral kes ni… dan tunggu Polis datang Ambik aku…

Katakanya lagi..Duit tak cukup, tak payah kahwin/nikoh..!!
Kuza takdok duit tok payoh dok tangung..●●●

●●Abangnya suruh aku pergi Ke rumahnya malam ni..sebab nak tanya banyak benda…!!…●●
Bagi aku..tak perlu pergi..sebab benda dah selesai…ni FB aku..Hak aku..ni lah Cara aku Luahkan Perasaan dan berkongsi …aku bukan nak aibkan mana2 pihak..bukan burukan mana2 pihak……sebab apa2 masalah aku tak pernah cerita kat keluarga aku kerana tak nak mereka risau …kadang aku pendam..

jadi sain2 sahabat aku ..perlu ke aku pergi untuk selesai kes ni..??
Jadi masalah ni perlu ke aku Melaporkan/ Report Polis atas dasar ugutan dan langkah berjaga2..?? Atau masalah aku selesai sendiri …..??
‪#‎apa_aku_perlu_buat‬..??

Sumber: viralberita

No comments

Powered by Blogger.