Sayu : Rehat selamanya ..Jaga anak kita Abang ..Puan Aida dijemput Ilahi semasa lahirkan anak ke 2



Hasratnya untuk berehat sebelum bersalin anak kedua rupanya rehat selamanya buat Puan Aida, Arwah insan yang sangat kuat berkerja dalam keadaan nya sarat mengadung arwah masih fikir soal kerja.

Arwah merupakan salah seorang dari admin Jubahsouqlovers.







" Kami baru saja terima berita sedih atas pemergian orang yang kami anggap macam kakak kami sendiri selama ini. Orangnya memang baik dan lembut hati. Sis @naidaramly yang merupakan salah seorang dari admin @jubahsouqlovers ini telah dijemput ilahi pada jam 6 petang tadi setelah melahirkan zuriatnya yang kedua tadi. Sama2 kita mendoakan roh beliau tenang dan dicucuri rahmat olehNya. Sesunggugnya Allah lebih menyayangi arwah. Semoga ahli keluarga dan teman2nya juga bersabar dan redha atas pemergiannya. Amin "

Permergian puan aida undang pilu pada rakan-rakan yang mengenali arwah, sungguh sedih apa yang berlaku Allah lebih sayang kan arwah semoga suami arwah tabah dengan apa yang berlaku dan dapat menjaga kedua anak mereka dengan penuh kasih sayang walaupun tampa kasih sayang seorang isteri atau ibu disisi. Al fatihah 

Kredit: http://ceritagempakkomuniti.blogspot.my

No comments

Powered by Blogger.