Selain menjaga pesakit, Jururawat di China ditugaskan untuk menyusu lelaki dewasa hingga puas..

Kita semua tau guys kalau di China itu memang dikenali dengan cara hidup yang pelik dan bagi kita orang asia terkesan tidak masuk akal negara mereka . Salah satunya profesi "Jururawat Basah". sememangnya apa sebenernya pekerjaan para jururawat ini. Ternyata guys, mereka ini tugasnya adalah menyusukan, bukan hanya kanak-kanak kanak-kanak, tetapi juga orang dewasa guys !! Dan ternyata hal ini lagi Trend di China. Jadi pelik ke China nih:

Gambar Hiasan


Jururawat biasanya bertugas untuk merawat orang sakit guys, (ya iyalah namanya aja jururawat). Beza dengan profesion jururawat pada umumnya, jururawat basah tugas utamanya adalah untuk menyusui. Dan yang membuatkan geleng kepala adalah perkhidmatan ini ditawarkan gak hanya untuk anak - anak, tetapi juga untuk orang dewasa guys.

 Menurut syarikat yang menyediakan perkhidmatan ini, iaitu syarikat Xinxinyu Household Sevice Company yang ada di Guangdong, China ini menyatakan peningkatan terhadapap orang yang ingin menyewa perkhidmatan ini, ternyata bukan untuk anak - anak, tapi bagi mereka orang dewasa itu sendiri untuk digunakan secara peribadi.

Para pelanggan boleh minum susu terus dari sumbernya guys !!Minum air susu ibu sudah jadi popular bagi kalangan orang kaya di China guys, negara mereka juga bagi orang - orang yang

mempunyai tekanan kerja yang tinggi. Bahkan ada yang menyewa para jururawat basah ini bekerja dirumahnya selama sebulan agar selalu mendapatkan bekalan susu segar setiap harinya guys !!

 Menurut orang yang pernah menyewa perkhidmatan ini yang mau disebutin namanya, para jururawat basah boleh disewa dengan kos kira-kira 10,000 hingga 20,000 Yuan yang kalau dirupiahin sekitar Rp. 16 juta hingga Rp. 32 juta guys !!. Harga yang hebat ini dianggap wajar oleh para pelanggan yang pernah menyewa perkhidmatan ini, Dan ternyata jika jururawat yang disewa itu masih muda negara mereka berpenampilan menarik harganya boleh lebih mahal lagi, bahkan berkali - kali ganda guys !!

No comments

Powered by Blogger.