Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!

Seorang guru lelaki terkejut melihat keadaan kemaluannya yang lebam selepas sedar dari pengsan dipercayai dir0gol empat orang remaja perempuan.


Guru lelaki yang berasal dari Zimbabwe, tersebut menceritakan bahawa ia mengalami serangan $ek$ual selama berjam-jam oleh empat perempuan berkulit cerah yang masing-masing dipercayai pelajar.
Dalam kejadian yang berlaku jumaat kelmarin, dia ditumpangkan oleh 4 remaja wanita dan seorang lelaki dalam perjalanannya ke Bulawayo.
Dia berkata, sebelum kejadian salah seorang dari remaja perempuan telah bercakap dengan bahasa yang tidak dapat difahaminya dan kemudian pemandu kereta berkenaan tiba-tiba mengubah haluan dan salah seorang remaja wanita berkenaan memberitahunya mereka ingin mengambil seorang lagi kawan mereka.
Sebaik saja pemandu memberhentikan kenderaan, secara tiba tiba salah seorang dari mereka menekup matanya dari belakang sementara yang lain telah memegang kaki dan tangannya.
Mereka kemudia memaksanya minum sesuatu dari botol yang membuatnya pengsan. ketika ia sedarkan diri ia berada di semak samun dengan keadaan telanjang dan kemaluannya lebam lebam. Dia kemudian bergegas melaporkan kejadian kepada pihak polis. Pihak polis setempat yang membuat siasatan mendapati mangsa memakai kereta Toyota Quantum, empat penumpang wanita berkenan adalah buruan polis yang sudah beberapa kali melakukan serangan seksual terhadap lelaki di kawasan itu.
Bulan lalu sahaja terdapat 3 lelaki yang menjadi mangsa, dipercayai empat wanita itu memiliki bisnes menjual sperma lelaki.
Sumber:-Deltabreed

No comments

Powered by Blogger.